Το υγραέριο είναι ένα από τα πιο φιλικά προς το περιβάλλον καύσιμα αυτοκινήτων, προσφέροντας ένα τεράστιο πλεονέκτημα σε πόλεις όπου η ρύπανση είναι μεγάλο πρόβλημα. Το υγραέριο είναι μια επιλογή για τη μείωση των επιβλαβών εκπομπών.
Το υγραέριο είναι ένα από τα πιο φιλικά προς το περιβάλλον καύσιμα αυτοκινήτων, προσφέροντας ένα τεράστιο πλεονέκτημα σε πόλεις όπου η ρύπανση είναι μεγάλο πρόβλημα. Το υγραέριο είναι μια επιλογή για τη μείωση των επιβλαβών εκπομπών.
Όχι.
Η πολιτική της Ε.Ε. είναι ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης στο υγραέριο να παραμείνει χαμηλός σαν κίνητρο, καθώς το καύσιμο είναι πολύ φιλικό προς το περιβάλλον.
Ναι.
Ανάλογα με το σύστημα τροφοδοσίας που έχει θα γίνει η κατάλληλη εγκατάσταση.
Ναι είναι το ίδιο ασφαλές με την βενζίνη.
Οι δεξαμενές που χρησιμοποιούνται για την αποθήκευση υγραερίου είναι ισχυρότερες από τις δεξαμενές βενζίνης, λόγω της πίεσης που απαιτείται για τη διατήρηση του αερίου σε υγρή μορφή. Αυτό καθιστά την επί του οχήματος αποθήκευση υγραερίου πιο ασφαλή. Η δεξαμενή υγραερίου είναι πιο ανθεκτική στη ρήξη σε περίπτωση σύγκρουσης. Ειδικές βαλβίδες ασφαλείας και αποκοπής συμβάλλουν στην αύξηση του συντελεστή ασφαλείας.
Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος έκρηξης.
Ειδική πολυβαλβίδας που βρίσκεται πάνω στο ρεζερβουάρ και άλλες βαλβίδες με ειδικά συστήματα ασφαλείας φροντίζουν για την ασφάλεια του συστήματος.
Μια ειδική βαλβίδα που βρίσκεται στη δεξαμενή θα διακόψει αυτόματα την παροχή υγραερίου.
Υπάρχει πραγματική οικονομία έως 50% ανάλογα με τον τύπο του αυτοκινήτου, μειωμένες εκπομπές ρύπων, μακροζωία καταλύτη και κινητήρα. Επίσης ο κινητήρας διατηρεί ακριβώς την ίδια ιπποδύναμη όπως και με τη χρήση βενζίνης. Σε αρκετές περιπτώσεις η απόδοσή του είναι καλύτερη.
Έχουμε δύο επιλογές:
α) κυλινδρική,
β) και σε σχήμα ρεζέρβας
γ) εξωτερική .
Αυτό εξαρτάται από τον χώρο που διαθέτει το εκάστοτε μοντέλο αυτοκινήτου.
Ανάλογα με τον τύπο και την δεξαμενή που θα τοποθετηθεί, η χωρητικότητα ποικίλει από 35 έως 100 λίτρα.
Ο χρόνος που χρειάζεται για την μετατροπή είναι 1 με 2 μέρες. Κάποια οχήματα όμως μπορεί να χρειαστούν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Το σύστημα ξεκινάει με βενζίνη και γίνεται η αλλαγή σε υγραέριο αυτόματα όταν ζεσταθεί ο κινητήρας.
Ναι υπάρχει ενσωματωμένη ένδειξη στο διακόπτη αλλαγής καυσίμου. Υπάρχει επίσης όργανο ένδειξης επάνω στη δεξαμενή υγραερίου.
Σε τέτοια περίπτωση το σύστημα θα γυρίσει αυτόματα σε βενζίνη χωρίς να σβήσει ο κινητήρας, ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες.
Δεν αλλάζει και δεν καταργείται τίποτα, απλά προστίθεται το νέο kit εξαρτημάτων για την τροφοδοσία του υγραερίου. Το σύστημα της βενζίνης παραμένει ανεξάρτητο.
Τα συστήματα Υγραεριοκίνησης στο σύγχρονο όχημα έχουν σχεδιαστεί για να είναι πολύ ασφαλή. Είναι ασφαλή στη χρήση, ασφαλή στην επισκευή και ασφαλή σε περίπτωση ατυχήματος οχήματος. Ένα σύστημα Υγραεριοκίνησης έχει μια σειρά από σημαντικά χαρακτηριστικά ασφαλείας, όπως:
Ένας χαλύβδινος κύλινδρος πίεσης ο οποίος ελέγχεται με πίεση πολλές φορές πριν από την εγκατάσταση.
Δύο ηλεκτρονικά ελεγχόμενες ηλεκτρομαγνητικές βαλβίδες (στον κύλινδρο και κάτω από το καπό), που σταματούν τη ροή αερίου στον κινητήρα, εάν ο κινητήρας σταματήσει για οποιονδήποτε λόγο.
Βαλβίδες εκτόνωσης πίεσης, για τη δεξαμενή και το σύστημα, για την αποφυγή τυχόν αύξησης πίεσης, που μπορεί να προκαλέσει βλάβη στο σύστημα ή να είναι επικίνδυνη.
Διπλή βαλβίδα ελέγχου για να εξασφαλιστεί η πλήρωση του αερίου.
Στεγανοποιημένοι χώροι και εξαερισμός γύρω από τις βαλβίδες για να διασφαλιστεί ότι δεν εισέρχεται LPG στο εσωτερικό του οχήματος.
Όλα τα συστήματα που χρησιμοποιούμε είναι Ιταλικής κατασκευής εγκεκριμένα από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
α) κάτω από το αυτοκίνητο
β) στη θέση της ρεζέρβας μέσα στο χώρο αποσκευών
γ) πίσω από τα καθίσματα των πίσω επιβατών
δ) στο χώρο της καρότσας για τα επαγγελματικά φορτηγά.
Είναι απαραίτητο να συντηρούμε το όχημα και το σύστημα αεριοκίνησης για την προσωπική μας ασφάλεια αλλά και των συνεπιβατών μας .
Για να μπορούμε να οδηγούμε με ασφάλεια επωφελούμενοι της οικονομίας από τη χρήση αεριού στο όχημα μας θα πρέπει να τηρούμε επακριβώς το πρόγραμμα συντήρησης του οχήματός μας όπως αυτό αναγράφεται στο εγχειρίδιο του κατασκευαστή. Κάθε 15.000 χλμ. Θα πρέπει να γίνονται τα προβλεπόμενα service του συστήματος LPG .
Τώρα πια υπάρχουν σε όλες της πόλης
Σας δίνουμε όλα τα απαραίτητα έγγραφα για το Δημόσιο η το Ιδιωτικό ΚΤΕΟ και στη συνέχεια παραλαμβάνετε την άδεια του αυτοκινήτου από τις κατά τόπους Διευθύνσεις του Υπουργείου Μεταφορών. Έχουμε την δυνατότητα να σας εξυπηρετήσουμε και να κάνουμε εμείς όλες της διαδικασίες που χρειάζονται ώστε να έχετε στα χέρια σας την νέα άδεια .